2014年1月30日星期四

Happy Chinese Bread Year!

what?
what bread year?
celebrating Chinese New Year is just way too mainstream
since I'm a siao lang
Lets celebrating bread year!!

masih ingat pada masa yang lalu
saya suka makan bread
rotilah itu yang dapat gam dong saya
everyday recess semua bread sampai sekarang form 6 recess pasti ada more than dua roti dalam beg saya
tapi sekarang saya sudah makan sampai takut
saya lebih rela makan nasi lemak yang dijual di KANTIN
saya selalu beli 2 bungkus nasi lemak untuk memastikan perut saya tiada tempat kosong
tapi malangnya itu nasi lemak SOK SHUI ady!
walao ah jib gor dan ah din gor walaupun u orang menguatkuasa undang tidak naik harga makanan di canten
tapi mereka guna ultimate skill iaitu menper-SOK SHUI-kan makanan walao org canten terlalu panai
jadi saya terpaksa makan roti-roti
sampai sekarang saya sudah ade sikit sikit phobia roti ady.

Konklusinya,
walao bm saya sudah tui bu!
anyway! Happy chinese new year!
马力全开 !


没有评论: